Bella Bus 1 år!

IMG_2789

Idag fyller vår älskade lillunge 1 år! Våran stora, lilla älskling som från början var, och är, en sådan självklar del av familjen. Den sista pusselbiten för att göra familjen komplett. Isabelle, våran sociala, roliga, bestämda, gosiga lilla yrväder.

IMG_2751

Det bästa hon vet är att pussas, kramas och vara i centrum. Den bästa hon vet är sin storebror. När han kommer hem från förskolan gör hon på riktigt glädjeskrik.

IMG_3674

Isabelle, min bebis som inte var en bebis så länge. Innan jag visste ordet av det så satt hon, kröp och slutligen gick hon, vilket skedde alltför fort.

IMG_2926

Isabelle, mamma skulle göra allt för dig. Jag hoppas att jag och din pappa lyckas ge dig trygghet att utveckla ditt egna jag, och en trygghet att veta att vad som än händer finns vi här för dig. Fortsätt våga ta plats, för precis en lika självklar plats du har med oss, har du även i världen. Tack för att just jag får vara din mamma. Jag älskar dig!

IMG_2878

Kommentera

