Barnledigt (& Bloggledigt!)

Ho ho, här ekar det tomt!

Men valde att ha en relativt internet fri helg, barnen var hos mormor och morfar hela helgen så jag och sambon passade på att checka in på hotell i fredags och åt jättegod mat ute i Umeå. Sedan shoppade vi lite i Lördags och därefter så levde vi ut varje småbarnsförälders dröm: STÄDA I LUGN OCH RO! Dock gick dammsugaren sönder mitt i alltihopa, sådan himla tråkig utgift, men nödvändig, så till veckan blir det dammsugsshopping.

köksbarne

Åt en helt otroligt god oxfilé. Dör godhetsdöden.

fikapaur

En liten fikapaus hanns med under shoppingen!

Dock var det himla gott att se barnen igen igår förmiddag, trots att Noah var på ett sjuhelsikes humör så lyckades vi iallafall mysa och leka tillsammans litegrann.

 

Idag knackade verkligheten på dörren med full kraft igen dock, jag vaknade med en förkylning och insåg att imorgon måste jag vara i skolan i cirkus 12 timmar. Dessutom har jag tenta på fredag så denna vecka är inte en vecka jag ser fram emot.

Kommentera

