Äntligen Fredag

Den här veckan har varit jobbig, jobbig på det sättet att jag inte fått någon sömn alls och känner mig som en zombie. Vi har också en hel del i skolan just nu, vilket ökar på stressnivån, men nu vänder vi på det här och försöker se det från det positiva hållet (tankens kraft och allt det där!)

Noah var jätteglad när han vaknade, för idag är det sista dagen på förskolan och jag försöker hålla fast vid den positiva tanken också, idag är sista dagen på universitetet!
Vad har vi för planer till helgen då?

Imorgon bär det av till Umeå och bus på badhuset för pappa och Noah medan jag och Isabelle tar en liten shoppingrunda. Vårgarderoben behöver uppdateras lite hos både stora och små.

På söndag fyller min bror 17 år så då blir det till att fira honom, det ska bli roligt. Otroligt hur fort tiden går, 17 år!

Plugga. Tyvärr. Men så är det ibland.

Och ikväll ska jag och Noah baka en cheesecake. Lovar att dela med mig av receptet om det blir lyckat.

Jag önskar er alla en jättefin helg! Vad har ni för planer?

 

Kommentera

