Isabelle 9 månader

Idag blir våran älskade skrutta (eller trollunge som Noah kallar henne) 9 månader! Hon fyller mao graviditet och jag kan inte alls förstå hur det är möjligt att tiden kan gå så fort. Känns på riktigt som om det var förra veckan som jag kämpade mig igenom värkar och smärta.

img_1404

Nellan Bellan känns så tidig med allt. Hon vände sig om från rygg till mage när hon var ca 2 månader, ålade sig framåt vid 4 1/2 månad och kröp obehindrat vid 5 1/2 månad. Nu står hon själv, går längs möbler och behöver bara hålla i en av mina händer bär vi promenerar omkring härhemma. Jag får på riktigt panik! Det är ju såklart kul att se hur hon utvecklas men för varje dag som går försvinner min lilla bebis mer och mer. Med tanke på att det antagligen inte blir fler bebisar efter henne så gör det än mer ont i hjärtat.

3 månader kvar till 1-årsdagen. Känner på mig att den dagen kommer snabbare än jag hinner blinka…

Kommentera

