Vintern tar aldrig slut!

Ja, jag erkänner, jag och vintern är inte direkt bästa vänner. Mörker, kyla och snö är inte något jag direkt uppskattar, men igår så sken solen och det var nollgradigt så vi bestämde oss därmed att carpa den där dagen. På med vinterkläder, fram med pulkan och iväg vi for!

img_1742

Så här glada var jag och sambon!

Vi gick på en 2 timmars promenad längs Höga Kusten leden, Isabelle sov gott i vagnen och Noah var på ett strålande humör så det var riktigt mysigt.

img_1733

img_1730

När vi hade fångat klart dagen så begav vi oss hem till mina föräldrar som bjöd på middag. Det tog musten ur Noah för han somnade som en stock 18,50 och vaknade nöstn kl 7 imorse. Men som förälder så har man aldrig tur, så istället fick jag kämpa i 1 1/2 timma med att söva Isabelle. 😅

Kommentera

