Dagarna springer förbi!

Ja, här är det full rulle som vanligt! Isabelle kämpar på med sin förkylning, men hon är mycket bättre nu, tack och lov och jag kämpar på med mina studier. Får panik över hur mycket vi har att göra, men ‘snart’ är denna terminen över och sen kan man njuta av sommarlov. Längtar!

Min mamma var barnvakt i torsdags så då passade jag och Nick på att gå på bio. T2 Trainspotting. Så bra! Vi älskar båda första filmen så var lite nervösa över att uppföljaren skulle vara en besvikelse, men icke!

Nu ska jag byta en blöja här, lite senare kommer ett recept på en god fiskgryta dyka upp, så håll utkik!

img_1708

Kommentera

