Lördagsmode

Idag har det knappt funnits tid till att andas! Lilltjejen gav mig sovmorgon till 8,00, därefter full rulle. Idag fick jag även en lucka så jag hann dammsuga och moppa, resten får städas imorgon.

Det är så roligt med barnen nu, för nu har de börjat leka med varandra. Visserligen är det lugnnoch ro i cirka 5 minuter, sen blir Noah sur för att Isabelle försöker ta hans leksaker och Isabelle blir oxtpkig för att hon inte får leka med dom. När jag sedan försöker distrahera henne med andra leksaker så ska Noah plötsligt ha dom också. Så här fortsätter det sedan i all evighet. Det blir lite svettigt till slut 😅

Min mamma och pappa kom förbi på en mysig semmelfika, imorgon delar jag med mig av receptet. Så goda var dom i allafall!

IMG_1577.JPG

Ikväll blir det soffmys och kolla på David Brent – On the Road. Får se om den är lika bra som (brittiska) The Office! Trevlig kväll!

Kommentera

