Jag håller på att bryta ihop!

I cirka 2 veckors tid nu så har jag snittat 4 timmars sömn varje natt, Isabelle är verkligen så rastlös om nätterna! Hon vrider och vänder på sig i sängen, vill ha bröstet, vill inte ha bröstet, vill ligga med benen på min mage för att i nästa sekund vilja ligga med huvudet på min mage. Ja, ni hör ju, inte det lättaste att sova under dessa omständigheter. När lillan äntligen har kommit till ro så ligger jag klarvaken istället och börjar vrida och vända på mig. Jag blir snart GALEN! Min hjärna är inte långt ifrån kortslutning, igår när jag berättade för Nick (min sambo) om en kompis till mig, så kallade jag henne för ett helt annat namn. På ett sätt är det läskigt, men jag vet ju att bara jag får sova så blir det bättre. Förhoppningsvis iallafall, lite av en virrpanna kommer jag nog alltid vara, oavsett hur mycket sömn jag har fått haha.

izzybizzy

Då är det verkligen passande att just ikväll ska mina föräldrar vara barnvakt över natten åt mina små skatter. Jag och Nick ska passa på att gå ut och äta en middag tillsammans och sen ska vi bara gå hem och SOVA! Som jag längtar! Dock har jag en känsla av att jag trots möjligheten att sova ut så kommer jag vakna 4,30 på lördagmorgon och inte kunna somna om, på grund av att den helt enkelt är van vid att vakna upp runt den tiden. Men håll tummarna iallafall att jag kan få lite mer än 4 timmars sömn inatt!

izzybizzy2

Mammas lilla prinsessa, det är tur att du är så full av bus och skratt, det gör det lättare att härda ut dessa sömnlösa nätter!

Kommentera

