Välkommen till min blogg!

Välkommen till min blogg, Cooking with Noah (& Me), här kommer jag dela med mig av mitt liv med mina två barn och fästman och då ett av mina största intressen är matlagning så kommer mycket fokus ligga just där. Cooking with Noah har jag döpt bloggen till, då jag nu har börjat laga mat tillsammans med min 3-åriga son, som helt otippat heter Noah, och jag kommer dela med mig av våra bravader i köket och samtidigt ge lite tips och trix hur man kan involvera barnen i matlagningen.

Jag hoppas ni kommer trivas och har ni några frågor, så tveka inte att kommentera.

(Vi finns även på instagram som @cookingwithnoah och vill du mejla så kan vi nås på noahiscooking@gmail.com)

10371298_10153107689161240_4603060808368819921_o.jpg

Random bild från Köpenhamn för 1 1/2 år sedan.

Kommentera

